På återbesök i bloggträsket

Har fortfarande häcken full men blev sugen på att skriva igen idag.

Imorgon är det som de flesta vet en vecka kvar till jul och den veckan är fullproppad. Imorgon är det apt-möte kl 19:00 på restaurang. Sen är Ryno borta på körskolan eftermiddag/kväll både tis och ons. På onsdag ska det dessutom vara fullt ös på jobbet med jullunch för barnen.
Torsdag kväll ska jag handla julmat med Mamma och på fredag ska ungarna följa med mig till jobbet. På lördag är det förhoppningsvis lite lugn och ro hemma och på söndag kommer Malin för att fira julen med oss.

Så ser veckan ut, och det verkar dessutom som om jag börjar bli förkyld. men just nu känns det som om jag har lyckats ta tillbaka min energi i ren frustration. Avskyr att vara så där hjälplöst trött och lättirriterad. Så där trött att alla mina drömmar och förväntningar på livet känns som "skit samma - bara jag får vara ifred och sova".
Ska sparka mig i arslet och börja på någon poweryoga så fort plånboken tillåter. Vill ha muskler, ork och själslig ro. Och jag vill lära mig hur man slappnar av utan att däcka.

Snälla Tomten, detta ovanstående vill jag ha. Plus bättre stämning hemma, men det kommer nog på köpet.


 

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0