Kikar in en snabbis då!

Restaurangbesöket igår var trevligt. Sedan fick jag skjuts hem och det var ännu trevligare. Var hemma vid 21:30 redan.

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar tills jag är ledig. Ska bli riktigt skönt! Trots förkylningen i kroppen har jag lyckats vara väldigt effektiv. Det känns bra. Mår bättre av att hålla igång.

Och så MÅSTE jag ta tag i vad och hur jag äter. Jag äter alldeles för fort, mer än vad jag behöver och jag känner knappt vad det smakar. Har blivit en riktig frossare och jag märker att det försämrar hur jag mår. (Att vågen dessutom går åt fel håll är inte heller uppmuntrande.)
Helt fel tid på året att bry sig om vad man äter. Precis innan jul och allt. Men jag får ta en dag i taget och jobba åt rätt håll.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0