Tycka om livet...

Sitter här och lyssnar på musik och är lite småseg.
Jag är ledig idag, för Ry hade tid hos skolläkaren nu på förmiddagen. Så nu är vi hemma och myser. Har ätit lunch + glass och spelat uno. Ska gå ut om en stund, och sen ska Fabbe hämtas kl tre.

Mår jäkligt bra annars. Blir fortfarande trött som förut, (Jag skulle just nu kunna lägga mig och sova en timme utan problem.) men min energi räcker längre nu, vilket betyder att jag orkar fastän jag är trött. Jag tar liksom inte slut så fort.
Livet får en helt annan kvalité när man orkar mer av det man vill.
Det låter kanske konstigt, men jag kommer bättre överens med mig själv när jag inte är så trött. Jag är sån som jag vill vara. Jag njuter mer av småsaker. Inte så att jag går i ett ständigt lyckorus, men jag har lättare för att styra in tankarna på sådant som gör mig glad.
Det är helt enkelt suveränt!


/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0