Söndagsflum...

Gråväder...
Skönt att bara kunna sitta inne och ta det lugnt. Ladda upp för nya veckan.

Skulle vilja röja en del här hemma. Kasta bort en massa dåliga energier tillsammans med gamla prylar jag inte vill ha. Bara ha kvar det gottaste som verkligen är jag. Samtidigt känner jag att jag behöver prioritera att ta det lugnt när jag har chansen. Dygnet har för få timmar. Veckan för få dagar. Man får ta en sak i taget.
Har lite svårt för att bara existera. Har alltid någon form av plan i huvudet. Det måste jag ha. Jag har ansvar för fler än mig själv. Men jag vill bli bättre på att tillfälligt koppla bort mina planer.
För jag vill ju inte missa det som händer rakt under näsan på mig. Jag vill njuta mer. Så jag övar väl på det. Var sak har sin tid.


/Cissi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0