Speedad på livet...

Så mycket energi! Jag var totalt übersömnig i förmiddags så det här här väl kompensation kan jag tänka.
Klippte Ryonas toppar förut. Det blev jättefint. Det tyckte Ry oxå. *nöjd*
Och så håller jag på och bakar bröd.
Ringde A på måltidsservice idag, och satte upp mig på vikarielistan igen. Skiter i om det är långt att åka. Nu vill jag jobba! Som av en händelse ringde S från Sodexho några timmar senare och hade jobb till mig på onsdag. Verkar som det börjar rulla igång igenpå jobbfronten. Skönt. Allt blir så mycket enklare när man har hyfsat med pengar.

Imorgon ska jag till tandläkaren på underökning, och sen tänkte jag åka till stan. Behöver ta hem mina arbetsskor från Sodexho och ha dom hemma. Bra om jag ska jobba på olika ställen.
Och så ska jag köpa hårfärg och linsvätska och sådant... Tänkte även köpa ett sådant där piratskrin på Indiska till Fabian, där hans nappar kan ligga på dagen. Vill helst att han bara ska ha dem när han ska sova. Och kanske några cider på systemet till helgen. Det var rätt längesedan nu.

Nu är jag sådär speedad på livet igen! Allt hopp om framtiden. *njuta*

Icke att förglömma! Jag har varit och handlat idag oxå. Så det så!


***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0