Segmysig

Ett herrans uppskjutande av den där hårfärgningen... Men imorgon är sista chansen. Sen är vi utan badrum för ett tag. Några kakelplattor lossnade i sommras pga fukt och nu äntligen ska hyresvärden göra någonting åt saken. Både kakel och golv ska bort och bli nytt. Blir nog fint när det är färdigt. Fast jag ser inte fram emot att vara utan dush/badkar och tvättmaskin...
Så alla får dusha/bada imorgon, och jag ska köra tvätt så att tvättgarderoben är så gott som tom.
Sen får vi hålla oss rena så gott vi kan och hoppas att kläderna räcker. Vår granne och vän A har lovat att vi kan få komma och dusha hos henne om det behövs. Och tur att vi har separat toalett i alla fall!  =)

Idag har annars varit en lugn dag. Så gott att bara slappa! M och barnen och jag var och handlade godis och snax för kvällen. Det blir filmkväll idag igen. Pizza blev det till middag. Ingen sund helg alls på matfronten. Däremot väldigt skönt och välbehövligt att ta det lugnt.
Känner mig väldigt seg och i behov av att ara ifred. har inget emot att vi är många här hemma, bara jag har chans att få gå undan ibland - som nu, när jag sitter här och skriver.

Men nu ska jag nog återgå till familjen igen. De verkar behöva min assistans...

*kram*

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0