Nya grejer...

Nu har det varit mycket...

R kom hem med ett hörnskrivbord igår, som han fått av en granne som skulle flytta. Så jag fick det gamla skrivbordet. Nu är det jätte mysigt både i sovrummet och i vardagsrummet.
Idag var vi i stan och R köpte hyllor att sätta på väggen i vardagsrummet till förvaring. Jag köpte en skrivbordslampa.
Jag köpte även ett par vårskor. Barnen fick två par vårskor, ett par stövlar och en vårjacka var. Och Fabian fick en svart keps med flames. Han var mäkta stolt när han spatserade runt i lägenheten med nya skor, jacka och keps. 1½ år och så medveten... Men han var söt som bara den!

Så ska jag jobba fem dagar den här veckan. Goa pengar blir det. Börjar inte för än åtta imorgon i alla fall. *skönt*
Och så blir förhoppningsvis badrummet färdigt på torsdag. Wunderbaaaar!
Dags att njuta i soffan en stund.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0