Äntligen hårfärg

Så. Nu sitter jag här med färgen i håret. Finaly. Jag tycker att det är så jäkla tråkigt att färga håret!
Att få i färgen i håret är inte några problem. Det har jag rutin på nu. Brukar slippa missfärgad panna och öron m.m. Men det är det där satans sköljandet tills vattnet är klart som tar knäcken på mig. Det blir ju för F-N aldrig klart! Och jag sköljer och sköljer och sköljer och sköljer...
Men men... Bra brukar det bli till slut i alla fall.
När håret är klart ska jag ta en sista dush i eget badrum på ett tag. Sen ska jag flytta hylla från badrum till toalett. Sedan förhoppningsvis mysa en stund i soffan med älsklingen.

*kram*

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jo vår är nästan samma sak som kär. Lika många bokstäver iaf? *s* Sol också... haha.
Hoppas ni har det fint? KRAM!

2006-03-13 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0