Tankar...

Seg deg...
Livet är underbart - men jag är jätte trött. Fast jag känner mig verkligen på G mentalt. Har massa hopp om framtiden!

Har två fokus. Det ena är att umgås med barnen och R och njuta av den tiden. Där får jag jobba med mitt eget välmående. Ta hand om mig själv så att jag orkar mer.
Det andra är att tjäna pengar. Att verkligen gå in för det - och spara. Skaffa oss allt det vi vill ha; samtidigt som vi fortsätter att njuta av livet som vi redan har.
Jag har två barn. De är förverkligade drömmar. Men jag har fler, andra drömmar. Dags att förverkliga dem oxå. Action!
Jag vill bo i ett hem där vi själva köpt möblerna och inrett.
Jag vill kunna ge mina barn det de behöver utan ekonomiskt bistånd från andra.
Jag vill lära mig yoga.
Jag vill skriva en bok.
Jag vill lära mig att stå upp för mig själv i en konflikt - och samtidigt känna mig lugn och säker.
Jag vill ge själslig styrka åt andra.
Jag vill älska mig själv villkorslöst - och på så sätt aldrig ha behov av att dömma andra.


Alltså, jag är snart 28 år. På tisdag har R och jag varit tillsammans i 9 år - Och livet känns fortfarande nyttt!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: vero

Grattis till 9 år! Och nyp sötungarna i kinden från mig

2006-04-20 @ 22:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0