Saker att ta tag i...

Mycket hinner hända när man inte orkar skriva.

Fina Fabbe har fyllt 6 år och vi har haft kalas.
Säkert en massa annat viktigt också som jag inte minns just nu.

Jag har inte mått något vidare värst. Har varit tröttare en någonsin vissa dagar. Trött och nere. Varit hos en läkare som inte tog mig på allvar, vilket gjorde allting ännu motigare, och nu slutligen en som lyssnade.
Snart får jag förhoppningsvis verktyg att jobba med. Så att jag kan laga mig själv. Även om det kanske kommer att ta tid. Men någonstans måste man börja, eller hur?
Jag är så trött på att aldrig må riktigt bra.
Det känns som om jag har låst in mig själv i ett alldeles för trångt skal. Livrädd för att vara mig själv och bli sårad. Alla känslor kvävda eller förminskade.
Tror jag tar mig själv på för stort allvar. Den där jävla stoltheten jag har...
För tänk om ingen vill ha mig som jag verkligen är?
Skalet skaver mer för varje dag som går. Jag måste våga börja leva...

Kommentarer
Postat av: Jessika

Åh,fina gumman!



Jag hoppas verkligen att du ska få hjälp så att hjärnspökena släpper taget. Finns inte så mycket jag kan erbjuda,annat en ett öra och många kramar. Men det hoppas jag att du vet,att jag finns för dig.



Kram!

2010-10-07 @ 12:57:16
URL: http://livsnjutarkolloni.blogg.se/
Postat av: Vera

Vill de inte ha dig för den du är - så är det inget att ha! Förändring kan skrämma människor, men jag tror att kärnan av dig, inuti är den riktiga Cissi - så den är sig lik hur det än ter sig. Det är bara skalet du ska byta. KRAM

2010-10-07 @ 13:24:14
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com
Postat av: Cissi

Fina goa vänner! <3

2010-10-08 @ 00:00:19
URL: http://mammavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0