Nej tack!

Nog för att det är inkörningsperioder på en del mediciner, att man kan få biverkningar mm, men det här var inte ok.
Jag tog den förstå tabletten igår kväll. Sen sov jag till halv elva, gick ut med hunden, åt frukost och sen sov jag igen till klockan två! Det var ju inte meningen att jag skulle bli mer trött! Dessutom är jag yrslig, avtrubbad och lättretad. Precis allt det jag inte vill vara.
I så fall mådde jag bättre igår, när min matlagningsinspiration vaknade till liv igen och jag tog en underbar promenad i skogen. Idag har jag känt mig helt off...  Vågar inte fortsätta med medicinen. Det är ju meningen att jag ska fungera på jobbet också.
Nä, sätter nog mitt hopp till kbt:n istället.


Kommentarer
Postat av: Vera

Usch, låter inte som någon hit! Jag tror man måste hitta sin egen gräns och det gjorde du ju här. Jag tror också mer på terapi än alla mediciner i världen. Lycka till. Kram

2010-10-12 @ 11:46:02
URL: http://hallonmuffin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0