Ledighet

Morgonsegar mig lite. Såhär sista dagen på långhelgen.

Idag ska jag så solrosfrön så att jag kan äta solrosskott på min sallad om ett tag. Jag ska även baka thekakor och laga ett par jeans. Kanske läsa en stund.
Jag har verkligen njutit av den här 4-dagars ledigheten. Fått gjort massor utan att stressa. Det känns toppen!
Igår var jag på gymmet. Det känns på ett mycket behagligt sätt i överarmarna idag. =)
Igår kväll blev det både unospel med barnen och kvällspromenad med grannen.
Min matlagningsinspiration är dessutom på topp!

Första året på så otroligt länge som jag verkligen kan ta till mig vårenergin och njuta av den, istället för att gå med näsan precis ovanför ytan.

Måste få lägga in en bild på min sessa också. Så här fin var hon när hon kom hem från kompisens pyjamasparty förra helgen:



♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0