Vänskap

Jag glor på fullmånen genom fönstret och funderar...
Kan inte riktigt samla tankarna till något vettigt att skriva. De glider undan innan jag hinner formulera något.

Jag är frusen och slö. Det har blivit alldeles för mycket socker den här veckan. =( Men jag har bara mig själv att skylla. Det är bara att ta nya tag!
Woh woh woh! *vevar med armen*

Tänker på vänner. Mina vänner. Både nya och gamla. Hur viktiga de är. Hur otroligt mycket livsenergi man får efter ett djupare samtal med en vän. Eller efter ett flamsigt skratt för den delen...
Hur fantastiskt det är att vara omtyckt för hur man är när man är sig själv, med skavanker, fixa idéer och humörsvängningar. Det är så det ska vara med vänner. Och det är så det ska vara med självkänsla.

God självkänsla. Att vara fullt medveten om sina fel och brister och tycka jävligt bra om sig själv i alla fall!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0