Om en trevlig helg och "den ondskefulla mp3-spelaren del 2"

Jag var på gymmet idag igen. När jag kommer in i gymhallen sätter jag på min mp3-spelare och ser fram emot en skönt pass med bra musik. Tror ni inte att den lille jäkeln lägger av, IGEN?!! Vansinne!
Fick snällt träna till gymmets radio. Det gick bra ändå, men det var ju inte alls samma sak... *muttrar*

Dagen igår var verkligen jätte trevlig. Vi hade finbesök från Alingsås. Malin (såklart), Cici och hennes sambo Axel och deras ljuvliga lilla Zoe, snart två år. Vi fikade och åt middag och umgicks. Vi blev underhållna av Ry och Erica som spelade Guittar Hero och dansmatta. Fabian var pajas hela dagen och gjorde sina föräldrar ganska trötta, men jag tror visst han charmade gästerna... =)

Idag har jag som sagt varit och tränat. Och så har jag plockat undan alla julsaker. Så otroligt skönt! Efter nyår är de liksom inte fina längre.
När jag som bäst stod och försökte trä på de nya gardinerna på gardinstången ringde en av Ryona's klasskompisars mamma för att dubbelkolla vilken dag skolan börjar igen (ons). Vi pratade en bra stund. Jättekul, för den mamman är väldigt trevlig. =)

Nu är ungarna i säng iaf. Fabbe ska upp till dagis imorgon. Dags för mig att börja gå ner i varv också. Det har varit fullt meck hela dagen.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0