Ny boost

Hurra!
Min energi är tillbaks!
Jag har varit och storhandlat, så nu är frysen full med mat igen. Man kunde tro att jag skulle vara trött efter det, men idag är jag på G!
Jag har stortvätt på gång. Och jag ska baka nyttigt bröd och göra hemmagjord glass med barnen.
Dessutom är mitt hår i stort behov av färgning... Hårfärg har införskaffats idag.

Imorgon har jag tänkt förvandla mig till Kapten Städsmurf och delegera ut städsysslor till familjen så att det blir rent här hemma. Tänkte även hinna med en tur till gymmet med min fina nya mp3-spelare. ♥

Men kvällen ikväll bjuder även på lite mys. Ryno ska ut och käka med några kompisar för att fira att en av dem fyller år, så barnen och jag ska ha eget lördagsmys. Det blir toppen! (Det är gott att rå om dem själv ibland.)

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0