Mycket gjort idag

En intensiv dag idag med.
I morse var jag på gymmet. När jag kom hem satte hela familjen igång att städa. Sen hann jag lagom färga håret och duscha tills mams och paps dök upp för att hämta Fabian och låna hem honom över natten.
Fabbe ska nämligen ha ledig dag med sin mormor imorgon. =)

Det känns toppen att ha fått tillbaks orken igen. Får hoppas att den håller i sig resten av veckan med. Jag har ju så mycket mer som jag vill få gjort och så många mer som jag vill träffa.

Nu har förresten alla råttpojkarna flyttat in i samma "bur". Ett gammalt vitrinskåp som vi fått av grannarna.

 

 

 

♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Punklantis

Fasen,vad smart!

Blev ju sketabra!



Låter som en produktiv Söndag, vad duktiga ni är! Här har inte många knop avverkats..=)skyller på gårdagens vinintag..=)



Krama familjen!



Kram

2010-01-31 @ 20:53:07
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0