Mer nystartstankar...

Sån't som gör mig glad och tacksam och inspirerad så här i början av 2010...

¤ Min nya digitalkamera.

¤ Mp3-spelare laddad med ny bra musik.

¤ Att börja träna igen.

¤ Flera bra filmer som väntar på att bli sedda.

¤ Minst två böcker som väntar på att bli lästa.

¤ Alla goa stunder med barnen (som hinns med mellan skrikiga syskongräl).

¤ Att jag har en hel del hyfsat nytt i klädväg som införskaffats under hösten.

¤ Alla goa vänner jag lärt känna eller fått bättre kontakt med under året som gått. Det är nog det som ger mig de störtsta kickarna av allt! Så här i efterhand verkar 2009 ha varit ett år i vänskapens tecken.
Låt 2010 bli minst lika bra!


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0