Kattungar är söta och mp3-spelare urjävliga

Gårdagen var riktigt trevlig. Vi var hos moster med familj och tittade på deras nya jättesöta kattunge Aston, 11 veckor gammal. Vi blev dessutom bjudna på jättegod middag.


[Aston]


[Aston i granen...]


[Gus]


[Ry gosar med Aston]


[Fabbe spexar som vanligt]


[Söta kusin Hanna]


[Jeanette och Ryno]


[Ryno och Danne]


Idag var jag inte fullt lika trött när jag vaknade. Jag gick upp och duschade. Efter en stund satte jag mig i badkaret, satte i proppen och lät duschen rinna. Ett inte helt obehagligt sätt att vakna på. Jag hann även äta frukost i lugn och ro.

I eftermiddags höll jag på att få ett frispel på Ryona's gamla min nya mp3-spelare. Plötsligt totalvägrade det lilla aset att fungera! Jag som skulle ha den med till gymmet... Fick ta med det gamla otympliga batteridrivna helvetet istället. Men det gick bra ändå. Underbart att träna med självvald musik i öronen.
Sen när jag hade gymmat färdigt så hade jag fått ett sms av Ryno. Han hade lagat den nya spelaren!
♥Puss Älskling♥

Nu är klockan mycket, och jag har några bloggar som jag gärna vill läsa. Ska dessutom in i duschen och lyckas lura ut middag för imorgon...

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Punklantis

Jisses,vilken bedårande liten sak Aston är!



Klättra granen ja..jo,det har man ju erfarenhet av..=)



Vad duktig du är som har börjat gymma då!

Go girl!



Hoppas du får en lika toppenfin start på morgondagen som idag!



Kramkalas

/Jessika

2010-01-08 @ 00:56:06
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0