Iskallt och nästan eld...

Jag FRYSER!!!
Det är som om kylan sätter sig i kroppen och följer med en inomhus. Dessutom är det ett par grader kallare än vanligt innomhus. Frysandet blir nog inte heller bättre av att jag är trött. Har slarvat lite med sömnen det sista. Det är så förbaskat svårt att koma i säng på kvällarna. Det är så mycket jag vill göra!

Idag fick jag äntligen boken jag vann i Jessicas bloggtävling! Ska läsa i den ikväll. På gång är oxå att Jessica ska komma ner hit till Gbg i mars och vi ska gå och se Mia Skäringer live! Wohoo!

Det höll på att bli eldsvåda på jobbet idag. Någon av oss hade ställt en brödkorg på spisen. Sen hade någon vridit på en spisknapp av misstag när denne gick förbi. Gissningsvis jag eftersom jag var där omkring och knödde. Det är rätt trångt i köket och jag har dragit på spisen med rumpan av misstag förut, fast då har jag märkt det. Jag iaf var och åt på den andra avdelningen. När jag kom tillbaks luktade det rök. När jag kom in i matrummet fick jag berättat för mig att M som satt nära köksdörren plötsligt hade sett i ögonvrån att det rök. Det hade aldrig hunnit börja brinna, men brödkorgen blev dränkt och kasserad. =(
Jag är då en som aldrig mer kommer att ställa något brännbart på spisen! Phiew...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0