Göra mål en annan dag

Jag hade planer för vad jag skulle skriva här idag.
Jag skulle sätta upp mål för mig själv. Lägga upp en långsiktig plan, så att jag vet vad det är jag strävar mot. Just nu känns det nämligen som om jag bara står och stampar. Jag vill  komma igång med mitt liv ordentligt. Jag tror att jag mår tillräckligt bra för det nu.

Men målen får komma i print en annan dag, för den här dagen bara gick. Det är jobb imorgon och idag har jag mest tagit det lugnt och haft det bra.
Nu vill jag umgås med Ryno en stund innan jag måste sova.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Punklantis

Ja,det där med planer & mål..(känner igen).



Jag måste lägga upp en plan för mitt skrivande. Sätta upp nestämda tider då jag SKA skriva på boken. Just nu har detta bara legat & skräpat känns det som.



Nåja.



Jag hoppas du får en toppendag,gumman.



Fotona är tagna i Bulgarien. Det fanns en fotograf där man kunde klä ut sig i olika tidsenliga kläder. Max var väl inte så himla sugen,men tyckte nog att det var rätt kul ändå=)



Kram & hälsa familjen!

2010-01-05 @ 08:11:10
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0