Framtidsfunderingar i nuet

Mina Mål

Själ: "Total" självkänsla = Tycka om mig själv som jag är även fast jag klantar mig eller tappar humöret. Stå med båda fötterna stadigt i vad jag tycker och känner.

Kropp: Ca 65 kg. Mer muskler. Ingen smärta i nacke och axlar.

Yrkesliv: Författare på heltid

Boende: 4:a. Varsitt rum till barnen.  
Längre fram: Hus, nära till skog och sjö.(Behöver körkort och bil då.) Arbetsrum. Hundar?

Kläder, prylar & annat extra: RESA! Nya möbler...


Hållpunkter i vardagen

¤ Bara sötsaker och snax på helgen. Ta inte om av maten.
¤ Träna två ggr i veckan.
¤ Egen datortid EFTER att barnen lagt sig (om de inte är upptagna med kompisar båda två). Vara med barnen och  se vad som händer, eller låta barnen vara med mig.
¤ Göra saker som får mig att må bra. Dvs träffa vänner, pyssla med våra djur,lyssna på musik, träna, läsa, se på Film.
¤ Lägga kvällstiden antingen på skrivandet eller på att umgås med Ryno.


Det tror jag blir bra!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Låter som bra och framförallt rimliga mål.

KRAM!

Du är fin du, Britt ;-)

2010-01-17 @ 20:59:39
URL: http://cillasaxplock.blogspot.com
Postat av: Punklantis

Låter toppen gumman!



Tycker att vi ska skriva en bestseller,så att vi har råd att köpa en skrivarlya mitt ute i ingenstans. I en trollskog ska skrivarlyan finnas och där ska vi dricka vin och bara skriva hela dagarna. =)



Jisses,vad jag vill vara miljonär nu..=)



Kram på dig!

2010-01-17 @ 22:40:20
URL: http://punklantis.myshowroom.se
Postat av: Malin

Jättebra mål och väldigt inspirerande! Och visst tar datorn alldeles för mycket tid.. Vi är hopplösa här hemma med datorerna.. Måste skärpa oss!!

2010-01-20 @ 10:33:14
URL: http://epona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0