Fler jävligheter

Suck.
Jag och Ryona bakade kladdkaka. Sen var det lunchdags. Fabbe fick i sig en isglass och en halv risifrutti och verkade piggare. Efter lunchen skulle jag "våffla" Ryona's hår för att det skulle hända något kul idag iaf.
Vad händer? Jo, jag hittar en lus!!! Wohoo! Dagens fynd, typ.
Som tur är har vi paranix hemma. Det kan man använda utan att lössen blir resistenta, så nu har jag behandlat både Ry och mig och det stinker anis/lakrits i hela lägenheten.
Ryno tog fram trimmer och hyvel och skalade huvudet totalt, men Fabbe ville inte alls. Mitt i alla behandlingar och kammningar kommer han huttrandes och puttrandes och är jätte ynklig. Det visar sig att han har feber. =( Nu ligger han och sover i min säng.
Vet inte om det ändå var nån bacill eller om febern är en reaktion på bara knappt 4 timmars sömn för honom i natt. Återstår att se om någon annan blir dålig... Tjohoo!

Önskar en go lördag till er alla! Vi ska strax fixa tacos här. =)

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Punklantis

Åh,typiskt!



Hoppas lillskrutten mår bättre snart..

Massa kramar åt ert håll!



Kärlek!

2010-01-23 @ 18:19:39
URL: http://punklantis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0