Allt och lite till, eller nått...

Det blir svårare att hinna blogga nu när jag bara ska sitta här efter att barnen har lagt sig. Idag funkar det ok att sitta här tidigare. Ry och Fabbe har sjöslag i badkaret och då håller jag mig undan tills de ska gå upp. Jag är inte sugen på att bli sjöblöt...

Dagen igår var bra. Jag hade ett givande utvecklingssamtal med min chef. På eftermiddagen åt jag och Ryno vår efterlängtade sushi och på kvällen var jag på gymmet.

Idag är jag jättetrött. Hade massor att göra på jobbet. Behövde jobba igen eftersom jag satt i samtal igår.
Jag sov en stund när jag kom hem, och sen har jag varit i affären. Längtar tillbaks till sängen...

Ryno har varit med Loke hos veterinären idag. =( Han är jätte svullen på en av tårna på framtassen. Nu har han fått penicillin som han ska ha i 5 dagar. Min lille söt...

Imorgon ska både Ryno och Ryona till optikern. Ryno märker själv att han börjat se sämre och Ryona har klagat på huvudvärk till och från under flera veckor nu. Hon var hos skolsyster igår och fick konstaterat att hon inte är närsynt, men däremot kan det vara översynthet eller brytningsfel, och det måste en optiker kolla.

Nu ska kidsen upp ur badet!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0