Things can only get better!

Idag och imorgon kvar av semestern. Det har varit en bra en.
Visst, vi kunde ha haft bättre flyt men pengar (men det har iaf funkat!) och med jobb till Ryno. Men i övrigt har det varit toppen! Har både hunnit slappa och få saker gjorda. Vi har gjort saker med barnen, fått en barnledig helg tillsammans och umgåts med vänner både tillsammans och var och en för sig.

På toppen av allt har vi nu haft Puffen hos oss i snart en vecka och allt lutar åt att hon stannar kvar.
Hon är helt underbar, och sprider glädje och kärlek omkring sig som bara en hund kan!

Nu går vi in i min favotitperiod på året. Sensommaren/början på hösten. Jag känner mig fylld av energi och kämparglädje! Nu går vi mot bättre tider. Kanske kommer jag ha tid/ork/lust att blogga lite oftare också. Det återstår att se... =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0