Ont i skallen och vardagsbestyr

Jag är trött och har ont i huvudet/nacken. Blä! Tappade sugen att gå till gymmet när huvudet började dunka. Men jag har nog fått bra med motion idag ändå...
Har gjort dubbelt upp på jobbet i dag för det jag inte hann igår. Sen promenerat från jobbet till Gamlestan. Sen städat hela lägenheten och lagat middag. Det känns faktiskt väldigt berättigat att sitta här och slappa en stund!
Snart ska jag förhöra Ry på 2:ans gångertabell och byta sängkläder i barnens sängar. Plus flytta tvätt från tvättmaskin till torktumlare.
När barnen sover ska jag duscha och ta en kopp té i soffan. Kanske gosa lite med några råttor...

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Du har all rätt att slappa,sötnos!



Ett stort tack för din röst!



Kramkalajs

2009-09-17 @ 21:18:46
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0