Råttor, burspån, bok och brudklänningar

Har haft en lugn lördagsmorgon. Ungarna har kivats lite som vanligt. Bara att försöka stänga av.
Har haft vår nyaste råttfröken springandes i sängen medan vi läst tidning och druckit kaffe. Plus två nyfikna barn som hade svårt att sitta still så vi fick köra iväg dem efter en stund. Råttan Nellie är nämligen lite rädd av sig och inte riktigt handtam än. Vi får vänja henne långsamt.
Efter att Nellie kom hit har jag insett hur otroligt tam Effie faktiskt blivit sen vi fick henne. ♥
Husdjur är guld! Ska iväg till stan strax och köpa nytt spån till hamstrarna.

Annars blir det nog lugn dag idag. Hoppas på lite läsning. Har kommit halvvägs i "Vindens skugga" av Carlos Ruiz Zafón, och börjar äntligen komma in i den.

Lyckades faktiskt få till lite bröllopsplanering igår. Sökte på "checklista bröllop" på google och hittade en del saker som vi behöver tänka på. Det känns bra att ha hållpunkter att gå efter. Sen är det ju djupplanerandet kvar, men det bör vi vara två om, så det blev det inget med igår. Ryno var aptrött efter arbetsveckan.
Men jag har spanat på en del klänningar på nätet. Hittade ingenting som föll mig i smaken, men några bilder som iaf gav mig lite inspiration. Kanske får skissa själv. Och sen ska jag ju prata med allra finaste sömmerskan Kristina, som har sagt att hon står till tjänst. =)

Ne... Mot zooaffären!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0