En dag i hemmets vrå

Det blev en hemmadag idag. Ryona är förkyld och har ont i halsen. Febrig i morse. Känns inte så varm nu men hon är fortfarande matt i ögonen.
Vi har sett på film och målat naglar. Och så stekte jag de obligatoriska pannkakorna. De man alltid måste få till lunch när man är sjuk.

Jag har själv tagit det väldigt lugnt idag. Jag kunde ju passat på att dra igång en maskin tvätt när jag ändå är hemma, men nej. Ska hämta Fabian om ca två timmar. Ska väl röja undan lunchdisken innan dess. När Ryno kommer hem ska jag ner till affären.

Nu sitter Ry och tittar i gamla fotoalbum från när jag var liten. Nostalgi för mig!

Vill börja ta tag i bröllopsplanerandet oxå, men har inte haft nån riktig energi. Vet inte ens om vi har råd med förlovningsringarna nästa månad. Fabbe fyller 5, och det går naturligtvis först. Sen behöver jag nya linser och gissningsvis ska medlemsavgiften för fotbollen betalas snart med.
Vi behöver dessutom betala av på mastercardet. Det blir ju mer tandläkarbesök för Ryno framöver...

Men om jag hade pengar då...


[Är lite sugen på de här från skopunkten]


[Eller den här fråm H&M]


Drömma kan man ju alltid göra. Förr eller senare har jag råd.
Nu ska jag tillbaks till min lilla snorfia igen...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0