Mutter mutter griiiiiiiiiiiiiiiiiiin MORR!!!

Baaaaaaaaaaaaaaaaajs!
Jag skulle pröva ett nytt mailprogram med en massa nya fräcka animationer och grejer (gratis). Instalerade skiten och tyckte det var jobbigt att läsa mailen. Försöker öppna dem i outlook istället. Finns inga nya mail står det. Försöker vidarebefodra alla mailen till min adress utan att uppdatera det nya mailprogrammet, för att sedan avinstalera det och hoppas på att de dyker upp i outlooken. Det gjorde de inte!
En massa nya mail som jag inte orkade läsa (för att det andra programmet var JOBBIGT) är bara helt borta. Kollade webmailen men de fanns inte där heller. Fan! Grrrrrrrrrrrrrrr. En massa nya facebook grejer som jag säkert missat nu. Orderbekräftelsen för min linsbeställning. En del mail från Ry's fotbollsklubb, fast de får iofs Ryno oxå. Tur!

Sen har jag betalt räkningarna idag och det gör mig oxå sur! Blir ingen jacka till mig nu. Men de höga mormorskängorna SKA det bli. Och presenter till Fabian. Blev ingen stor avbetalning på mastercardet, men större än sist iaf. Vad göra? Man måste leva faktiskt.
Får bli jacka och varmstövlar nästa månad. Då får rivargubben mer i lön.
Imorgon ska vi shoppa presenter till Fabbe iaf, och pröva ringar... *mys*

Nu har jag avreagerat mig. Helgen ser ut att bli bra. Måste bara ta tag i vad jag äter igen. Fixar helt enkelt inte en massa socker (fast det är gott). Jag blir bakis av det! Magen krånglar och jag blir fem gånger tröttare än vanligt. Humöret blir häxartat. Poor kids...
Jag är en sockerjunkie och jag vill inte ha återfall. Får jobba på det. Och på att komma iväg till gymmet.

Hade barnen med mig till jobbet idag. De hade studiedag båda två. Mysigt, men Ry tycker inte att det är så jättekul bland alla småbarnen. Nåja. Nödlösning. Ingen inkomst förlorad och jag hade dem hos mig hela dagen. =)

Nu tänker jag läsa Jessicas blogg och bli stärkt av en härlig tjej som alltid är sig själv.

NU ÄR DET FREDAGSMYS TA MIG FÄN!!!
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Men,å finfina du!



kram



Blev förbannad ikväll. Kom hem från en underbar egotid på teater. Möter tjat och en lya som är uppåned! blir gaalen!

Fick ställa mig & plocka,torka kladdiga golv,dammsuga och tvätta.

Nu tänker jag äta extra mycket choklad & sängkammarvägra. Åtminstone ikväll=)



Appropå sockerjunkie. Då är vi två. Så du är inte ensam där gumman.



Hoppas du får en underbar helg!



Kram

2009-09-25 @ 22:08:12
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0