Kaffe, råttbajs och o'boysöl. Alla bruna ting är tre?

Jag har helgmorgonlallatrunt här ett tag och nu blir det äntligen frukost vid datorn.
Vi slocknade i soffan igår, både jag och älsklingen. Vaknade kl fyra och insåg att jag nog borde ta ut linserna och lägga mig i min säng. Min nacke kommer inte så bra överens med armstödet på soffan egentligen.
Idag är det tydligen stortvätt av täcken och filtar som gäller. Det började med att jag skvimpade kaffe på mitt täcke när jag läste tidningen i sängen, så det åkte i tvättmaskin.
Efter att vi klippt klor på råttfröknarna var vår nyaste råttfröken lite stressad. Därav en kletig råttbajs på husses täcke. In i badrummet med täcket i väntan på att första maskinen ska bli klar.
Ovanpå dessa söliga förteelser välter Fabian ut o'boy på fleecefilten i soffan. Mer tvätt.

Annars finns det inga stora planer för dagen. Lite inhandling av lördagsgodis. Läsa ut min bok. SKa försöka klämma in vistelse i solen oxå, när den nu behagar skina en ledig dag.
En härlig baravaradag.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0