En glad dag

Ska strax slänga mig i soffan brevid son och sambo.
Känner bara att jag måste dokumentera dagens händelser innan jag glömmer hälften...

Idag har Ryno och jag varit på stan och shoppat födelsedagspresenter till Fabian, som blir 5 år den 4/10. Barnen hade våra snälla grannar tagit sig an så vi var lixom lite barnlediga mitt i alltihop. =)
Det blev Lego, transformer och Bakugan till Fabbe. Och två disneyspel till ps2. Bilar och Monsters inc. Lyckade inköp.
Inte nog med detta. Vi har varit och beställt våra förlovningsringar! Kommer att kunna hämtas ut inom en vecka. *happy happy*
Vi avslutade med att stanna i K-dala och äta sushi på tu man hand. Ryno som har varit lite anti-sushi prövade några säkra kort som kräftstjät och omelett. Det gick ner, och mysigt var det.

Utöver detta har jag tvättat två omgångar med tvätt och vi har med gemensamma ansträngningar vikt ner ett berg av ren tvätt från vår säng. Så nu har vi någonstans att sova i natt.
Har äver följt Ryona hem till F för pyjamasparty.

Och jag fick en underbar komplimang av min dotter idag när jag stod och stekte pannkakor (av alla situationer)!
" Mamma, ibland ser du ut som en tjugoåring."
Den ska jag leva på ett tag faktiskt...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0