Linsförvirring och biblioteksbesök

Ja, idag kom ringarna! Känns bra. Nu är det befäst i materia. Vi är förlovade! (Sedan en månad tillbaka, om nån inte hängt med...)

Idag har det varit kyligt. Första riktigt kalla höstmorgonen i morse. Råkade ta den varma jackan istället för skinnjackan av bara farten. Något jag tackade min lyckliga stjärna för när jag väl kommit ut.

Bytte till nya linser i morse med. Har sett halvskumt hela dagen. Det visade sig att jag satt högerlinsen i vänsterögat och tvärtom. Var redigt trött tydligen... Nu är det åtgärdat iaf.

Har även varit på biblioteket nu i eftermiddags. Lämnade tillbaks barnens låneböcker. Ingen av dem ville följa med, så det blev inga nya barnböcker lånade. Däremot blev det till mig. De två första böckerna i Sagan om Belgarion, som jag inte läst sen jag var 17-18. Ser fram emot att läsa om dem.

Nu väntar soffan på mig. Jag hör hur det blå skinnet ropar...

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0