Mätt men levande...

Under hela dagen händer det små saker som jag tänker att det här ska jag blogga om.
Men när jag väl sitter här så är det tomt i skallen.

Knepigt.
Men jag är glad och känner mig levande. Vardagströttheten har kommit smygande ordentligt nu. Hade planerat städa och träna idag. Men Ryno kom hem med vinst från pokermaskinen i kiosken i eftermiddags, så det blev pizza och sen somnade jag, proppmätt, på soffan.
Men i alla fall. Levande.
Det händer grejer. Hela tiden något nytt. Mitt liv har fått mer innehåll. Jag orkar ta till mig mer, är mer social.
Framtiden ser ljus ut.
Idag är jag aptrött, men jag sitter inte på botten av något gammalt hål för det. Det är en ny dag imorgon ju!

[Mina älskade knoddar. Några år sedan nu...]


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0