Välkommen hösten!

En härlig höstmorgon med massor av frisk luft. Jag gick hemmifrån samtidigt med Ryona och åkte till mvc för att få min p-spruta. Det gick smidigt och snabbt.
Fortsatte sedan med spårvagn till Redbergsplatsen. När jag går av och kollar tiden ser jag att jag har nästan en timme kvar tills jag börjar jobbet, så jag trillar in på Dahl's café och köper en caffe mocca och läser Metro. Kunde inte fått en bättre start på dagen! (Dessutom var den nya soffan hemma väldigt skön att äta frukost i.)


Jag har gått och dagdrömt om nya kläder idag. Är fortfarande väldigt sugen på den där jackan. Jag behöver en ny viterjacka. Får se hur långt lönen räcker den här månaden. Men ringar blir det iaf! *glad*

Den här veckan har jag tänkt ta mig i kragen. På onsdag närmare bestämt. Då tar jag Fabbe med mig på eftermiddagen och åker upp till tatueringsstudion och bokar tid för ifyllning av min kära Fenix. Nu vill jag ha den färdig!

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0