En go eftermiddag/kväll

Drog iväg till Kortedala torg. En tiobitars sushi och en Marabou Premium Hazelnut&Nougat blev det.
Hem till soffan. Äta och TV. Oj, den soffan var det narkos i! Somnade visst en stund.
Gick sen upp och satte på kaffe som avnjöts med choklad och en bok.
Sedan satte jag på lite bra musik och datorn kallade. Något skrivande blev det inte, men däremot en halvtimmes chat med Karro på msn. =)
Jag måste erkänna att jag faktiskt gjort lite nytta oxå. Jag städade hamsterburarna och lagade lasagne. Kändes helt ok efter all egentid


Det märks att det börjar bli höst på riktigt nu. Njöt av den friska luften när jag var ute förut. Av frasandet av gula löv som låg på vägen. Nu kommer tiden för varmare ytterkläder och tända värmeljus. Bokläsning i lampsken och goda middagsgrytor. Och jag mår bra.

Igår hade jag min första svacka sen jag började medicinera. Ingen större fara. Det berodde mest på trötthet tror jag. Det som hände var att jag hade svårt att fokusera och kände mig förvirrad och trög. Därav kom att jag blev lättirriterad och lite stressad. Det var iaf borta imorse igen iaf. Skönt.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0