Äntligen en ny tid bokad

Gårdagen flöt förbi. Jag jobbade, handlade, vi åt god soppa till middag och så mös jag med familjen i soffan en stund på kvällen.
Idag har Fabian och jag varit hos Malin och Emma i tatueringsstudion och bokat ny tid åt mig. 18 november ska min pippi få mera färg!
Fabbe fick fejktatueringar, tuggumin och klubbor. Jag misstänker starkt att Malin försöker värva en framtida kund...

Ryno och Ryona har varit på damlandskamp i fotboll. Sverige - Belgien. Vi vann med 2-1! Gött!
Nu är båda barnen äntligen i säng sedan en stund tillbaka. Fast det tog sin lilla tid med Ryona. Jag bad henne duscha snabbt eftersom klockan var en hel del. Det tog nog en 25 minuter. Sjöngs gjorde det oxå där inne. Men nu är hon omstoppad och godnattpussad iaf!

Ryno busar med råttorna på sängen. Jag tänker ansluta mig nu. Sen blur det True Blood och God natt.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Å,ser fram emot att få se resultatet av gaddningen! Vad kul!



Låter som en fin dag!



Och du,jag tycker absolut att vi ska dra ihop en tjejträff om jag kommer ner!



När är det potatisfestivalen i Alingsås?



Kramkalas

2009-09-23 @ 23:26:43
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0