Kortfattat

Idag har det gått i ett hela dagen.
Diskmaskinen på jobbet blev fixad lagom till lunch. Kylskåpet var ok på morgonen så jag ringde och tog tbx felanmälan. På eftermiddagen var det för varmt igen. Fick ringa och göra ny felanmälan och flytta kylvaror ytterligare en gång. *suck*

Bokade en klipptid till Ryona på vägen hem. På fredag eftermiddag blir det av. Skoj!
Pratade med en granne på väg hem på spårvagnen och när hon gått av en hållplats före mig för att ta bussen, Träffade jag A och hennes barn och tog sällskap hem.

När jag kom hem dammsög jag, fixade med tvätt och drack kaffe. Sedan bar det av till affären med Fabbe i släptåg.
Väl hemma var det dags för middag. Sen kom A och barnen upp, och A och jag drack kaffe och pratade.

Nu på kvällen har jag pratat i telefon med bardomsvännen Maria som behövde prata av sig. (*tänker på dig*)

Nu är det dags för en snabbkoll av mail och facebook och sen landa i soffan.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0