Shopping...

Pratade precis med lillebror i telefon. Det var hur längesedan som helst! Han är förhoppningsvis kvar hos mamma och pappa imorgon när jag och ungarna kommer dit. Skulle vara kul att se honom också. =)

Har varit och fyndat på klädkällaren idag.
Först och främst regnställ till båda barnen. Sen stövlar, strumpor och jeans till Ryona (För det fick Fabian för ett tag sedan). Ut över detta blev det varsit par caprijeans till mig och Ryona! Hela kalaset gick på under 900 spänn. *gilla*


[Ryonas nya stövlar ser riktigt smaskiga ut]

Hoppas att Ryno kommer hem med värktabletter snart. Har haft en liten gnagande huvudvärk hela dagen som jag gärna vill bli av med. Sen ska jag fixa middag innan Ryno drar iväg till Alingsås.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0