Liten uppdate

Nu har jag slarvat med att uppdatera igen.
Här kommer lite bilder från grillningen i onsdags:


[tv: Elly och Mia  th: Mia och Jani, i bakgrunden Johan och Ryno vid grillen.]



[tv: Godsaker som väntar...  th: Elly, Ryno, Johan]

Kan avslöja att vi precis han äta färdigt innan regnet kom!


I fredags var vi och hälsade på min faster Kristina med familj i Mölnlycke:

   
[Fabbe är den nye Tony Hawk på Pontus skateboard]



[tv: Kristina och Ryno  th: Thomas och Ryno]



[tv: Min söta kusin Sara vill inte vara med på bild.  th: Men jag lyckades tillslut! Sara och Ryona.]



[tv: Ryno bakom blommorna och Kristina  th: Thomas och Sara]



[Kamofluage?]


Det var en trevlig dag med god mat och dryck. Vi var inte hemma för än klockan elva på kvällen.
(Tyvärr blev det inga bilder på kusinerna Pontus, Johanna och Christian den här gången.)

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten pa jorden,men STOR i orden

Jättefina bilder!



Jisses vad stor hon är,Ryona! gahh..tiden! vart fasen tar tiden vägen?!

2009-07-26 @ 20:38:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0