Lite rastlös trots nya böcker

Klockan är kvart över fem på eftermiddan och det känns som förmiddag. Är det det som kallas semester?
Inser att jag kanske skulle behöva röra på mig mer, men gymmet lockar inte just nu. Igår sparkade jag fotboll med sonen  en stund på kvällen. Det kändes bra. Och idag promenerade jag till macken med Fia för att hämta ut mina Harry Potter böcker. Har rört lite på dököttet iaf.

Har även hunnit fika med Anja idag. Hon ska jobba kryssning till Brännö på lördag och tyckte att vi skulle åka med och fira min födelsedag. Tycker att det låter som en bra idé.
Kul att göra något på sin födelsedag liksom. Måste bara lösa barnvakt först.

Just nu lyssnar jag på tre tjejer som sjunger ABBA-singstar i vardagsrummet. Hellre än bra. Men de har kul!
Har läst en stund nu men jag blev rastlös av att ligga still. Skulle behöva någon mer action idag... Får se vad jag hittar på.


Uppdatering...

Jag kan avslöja att det blev kaffe med Fia på gården på kvällen. Mer frisk luft iaf.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0