Födelsedagen...

... firades igår.
Det började med att jag fick kaffe på sängen av Ryno. ♥
På dagen kom mamma och pappa på besök. Vi fikade kladdkaka som Ryona hjälpte mig att baka, och sedan tog de med sig barnen hem.
Vi duschade, gjorde oss i ordning och åkte in till stan.


[Jag glömde fota innan jag åt, men det blev sushi till födelsedagsmiddag för mig!]


[Ryno har precis ätit färdigt - något som inte var sushi...]


[Jag är oxå mätt och nöjd]


[Vår middagsutsikt]


[Sen blev det en sån här god...]


[...med den här utsikten...]


[...eller den här. ♥]


[Efter en stunds spårvagnsfärd tog vi båten ut till Brännö]

Det visade sig att Anjas båt låg vid en annan vik, så vi fick promenera över ön. Jag blev genast sugen på att flytta dit, men sen insåg jag att den kanske inte skulle vara lika kul att bo där på vintern. Men jag fick ändå en känsla av "hemma"...


[Den här fina utsikten hade vi från båten där Anja jobbar]


[Så här såg det ut lite senare]


[Jag njuter av födelsedagen]


[Den här smarriga födelsedagstallriken med varm- och kallrökt lax och räkor fick jag av Anja när vi åkte hem!]

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0