Virus och snö

Hade visst lite feber igår t o m. Den är borta idag, men halsen är fortfarande svidig. =(

Jag var hos doktorn förut för att kolla upp vad det är. Tänkte på saker som halsfluss, eller mild form av svinis (om inte vaccinet tagit ordentligt, man vet ju aldrig...), men nej. Det var "bara" en vanlig virusinfektion som får gå över av sig själv. Tycker det är knepigt att det sitter i så länge bara. Jag har haft ont i halsen i en vecka nu. Och den här mattheten... Bläh!
Har ingen feber idag som sagt, men jag är tung i huvudet. Bestämde att det är lika bra att vara hemma imorgon med. Sen går jag ändå på julledighet.

Verkar som om det kan bli en vit jul i år åtminstonde. Snö och 6 minusgrader!

[Tog den här bilden på väg till doktorn i morse.]


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0