Önskar en trevlig nyårsafton!

Ville bara kika in och önska gott nytt år så här i förväg.
Vi har precis ätit en jättegod nyårsmiddag och ska strax hugga in på efterrätten.

Både jag och Ryona har fina klänningar och killarna har skjortor. Det blev dock inte den förutbestämda nyårsklänningen. Den satt visserligen jättesnyggt när jag tog på den, men eftersom julmaten satt sina spår på min kropp satt den rätt tajt under bysten och det var lite väl svårt att andas. Ingenting att sitta och äta god middag i m a o. Men finklädd är jag oavsett. =)

Jag lägger upp bilder här senare (förmodligen imorgon).

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOP!!!

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Main

Gott nytt år på er allihop! kraaaaam

2009-12-31 @ 18:33:11
URL: http://daemona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0