Lucia

Sitter här och njuter av ensamheten.
Sonen är och julbakar hos en kompis och sambon och dottern är på fotbollsträningen. Jag ska strax börja fixa med middagen, men just nu vill jag bara ta det lugnt en stund. Jag är lite trött sen inatt. Kom hem någon gång efter kl 4 i morse, efter att ha träffat Kristina för första gången på fyra år! Jag hade väldigt trevligt. Det blev inte så mycket dans som vi hade tänkt, men desto mer snack. Härligt!

Igår på dan var hela familjen + Malin på Jul Liseberg och mös. Fast det var kallt, och trängsligt, och dyrt. Men det gör inget. Massor med skoj ändå! Och kul att träffa Malin.

Idag har jag (trots dagen-efter-trötthet) bakat ut den sista pepparkaksdegen, och gjort p-kakehusdelar av det köpta degen.
Ikväll kommer mams och paps på lussefika.



♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0