Ledig? Ja. Slapp och slö? Nej!

Nu har det varit fullt upp i två dar. Har inte hunnit skriva. =/

I lördags var Ryona och jag i stan för att köpa en present till lille Benjamin, Belindas son som nu hunnit bli en månad gammal. Ry passade även på att köpa några tröjor för sina julklappspengar. Det var riktigt kul med mor&dotter shopping!
Därefter mötte vi upp med Stina och tog en smörgåsfika på Dahls. Sen var det dags att ta sig ut till Hisingen för att hälsa på Beli och Benji. Där väntade Karro som var nere på besök från Stockholm, så det blev en riktig tjejträff runt lille Benj, som för övrig var helt ljuvlig!


Men ni ska inte tro att dagen var slut efter det!
Efter att ha kommit hem och ätit middag var det dags för mig att svida om, ta vinflaskan och kila över till Emma. Efter ett par timmars snack vid hennes köksbord drog vi in till stan. Där blev det dans på Sticky hela natten lång. Vi var inte hemma här på våran gata för än vid halv 6 igår morse! Det är nog rekord för mig... ;P
Ja, sen blev det ju inte så många timmars sömn. Skulle upp vid 9 för att föra över pengar till Ryno som skulle iväg till Elgiganten med en granne för att hjälpa honom att hitta en rauter, och dessutom köpa min julklappskamera och en annan hemlig grej till Ry... Hi hi!
Så jag tvättade, diskade, utfodrade barn och halvslumrade om vartannat hela förmiddagen. Vid 14 var det dags för mig att åka in till stan igen för att köpa resten av Ry's födelsedagspresenter. Somnade hårt i soffan igår kväll av någon anledning...

För övrigt är jag jätte nöjd med min nya kamera! Ska lägga upp lite bilder senare, men nu ska jag iväg och storhandla.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Jisses, fullt upp vill jag lova!



Ny kamera är något som även ligger på min önskelista,jag hoppas familjen minns att jag fyller snart..=)



Kram

2009-12-28 @ 13:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0