Fortfarande ur form

Jag blir hemma veckan ut.
Halsontet ger inte med sig. Jag är tung i huvudet och blir matt så fort jag gör något. Jag sov bort en stor del av dagen igår. Det behövdes nog.

Tänkte att jag kanske, kanske skulle orka slå in lite julklappar ikväll. Det kan vara bra att inte spara allt till de sista dagarna före julafton.
Insåg i morse att det faktiskt bara är en vecka kvar. Jag ska försöka få ihop pepparkakshuset någon dag snart nu oxå, men jag har inte riktigt känt mig inspirerad. Har mest orkat ligga och kolla på matlagningsprogram på BBC Lifestyle och sån't. Det är faktiskt rätt krävande i sig, med tanke på att jag får en massa idéer som jag VILL med inte orkar genomföra... =/

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0