För nio år sedan...

... föddes en liten tjej på Östra Sjukhuset i Göteborg, kvart över 6 på kvällen.


[Här är Ryno och jag på väg till bilen där Håkan väntar för att köra oss till BB.]


[Ryno låtsas se nervös ut]


[Happy happy joy joy! Jag ska snart bli mamma!]



[Här ligger underverket, några timmar gammal, på sin pappas mage...]


Nio år har gått sedan dess. Det året sov jag mig igenom tolvslaget på nyår, medan Ryno firade in det nya året med kaffe och med Ryona på armen.
I år ska både Ryona och jag ha fina klänningar på nyårsafton.

Här kommer Mitt Hjärtas Stolthets nioårsdag i bilder...



 








♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Faster Malin

söööööööötaste tjejen! :)

2009-12-30 @ 18:02:01
Postat av: liten på jorden, men STOR i orden

Åh,sötnosen!



Ett stort GRATTIS till fina Ryona!!



Kram

2009-12-30 @ 19:21:18
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0