Liv tack!

Sol bakom molnen?


Börjar känna mig levande igen - trots att kroppen är i zombietillstånd.
Jag vet att det är bedrägligt... Så fort jag börjar jobba igen försvinner orken till fritid. Men det känns upplyftande efter gårdagen att sitta här vi datorn och inse att jag faktiskt har intressen.

Jag vill göra min (ännu ej bestämda) tattuering.
Jag vill hitta ork att välja rätt mat för min kropp (slickar i smyg bort chokladresterna från läppen)
Jag vill hitta ork och tid att skriva och läsa. Även se bra film.
Jag vill ägna mer tid åt min andliga sida. Få energierna att jobba för mig.
Jag vill ha mer färg och form omkring mig. Våga skapa mer. Förändra mer. Slänga sånt jag inte behöver.
Jag vill skapa bättre relationer till dem som står mig nära, och förstärka relationerna till dem jag glidit ifrån.
Jag vill orka leva!
♥ ♥ ♥



PS: Grattis Stina till nya barnet i september! (älskar sådana nyheter!)
Och tack Cilla för din uppmuntran på Facebook! D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0