Nyklippt

Jag 6/1


Idag har jag varit på en frisersalong för första gången på jag vet inte hur många år. (Brukar bli klippt av grannen i vanliga fall) Ja, nu syns det ju inte direkt på bilden, men jag kan säga att de slitna topparna är borta. Skönt.

Annars har det varit en lugn dag. Vi plockade bort julpyntet. Ungarna var ute med Ryno en stund i snön  (första den här vintern som verkligen lade sig på marken) innan den började regna bort... Typiskt Göteborg.
Ryona var sedan hemma hos K större delen av dagen. Fabbe hade legolek i hela vardagsrummet.
Nu på kvällen har vi ätit våfflor.

Nu har jag egentligen inget vettigt att skriva om. Ryno väntar på mitt sällskap så jag tackar för idag.

♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0