Min älskade son...

Bläääh


Idag har min son:
  • Skrikit hela vägen hem från dagis för att han inte fick latåka i paraplysulkyn.
  • skrikit ännu mer och vägrat sätta sig när han fick åka i sulkyn efter den långa tuffa trappan, så som vi kommit överens om.
  • Skrikit resten av vägen hem för att jag och Ry inte orkade vänta på att han bara skulle stå där och vägra sätta sig.
  • Skrikit i svalen för att han ville sitta i sulkyn i svalen (fast han vägrade sätta sig).
  • Skrikit i hallen för att han ville gå ner och sätta sig i sulky i barnvagnsförrådet.
  • Skrikit för att han var kissnödig men inte ville erkänna det.
  • Slutat skrika och KISSAT på mig för att jag sa att man måste gå på pottan/toan om man är kissnödig!
  • Surat i soffan för att jag blev arg.
  • Kramat mig förlåt, blivit glad och lekt med bilar.

Någon som undrar varför jag inte orkade plocka bort julpynten idag?


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0