Hej igen!

Det har inte blivit några inlägg på ett par dagar. Ryno jobbade över i torsdags och igår, så jag har fått ta hela kvällsracet själv. Har helt enkelt inte haft ork att skriva.
Nu är det lördag, ungarna kollar på film och leker med lego och trötte mannen vilar på sängen. Själv tänkte jag gå och baka en kaka snart. Och sen är det dags att laga middag. Eller så blir det middag först och kaka sen. Beror på klockan...

Funderar på om jag behöver ha mer folk omkring mig i mitt liv, och hur jag ska klämma in det?
Tror att både Ryno och jag behöver mer socialt umgänge. Att kunna sticka iväg någon kväll i veckan och att ta hem folk lite oftare. Som det är nu springer barnen nästan på väggarna när vi har besök hemma. De är liksom inte vana.
Inte jag heller. Att ha mycket folk omkring mig i mitt liv. Är rädd för att inte orka tror jag. Samtidigt så vet jag ju hur mycket det ger. Det blir mer rotation på energin och man träffar mer människor. Byter mer tankar och åsikter. Bättre för förhållandet också om man inte sitter och hänger brevid varandra vid tv:n varje kväll.

Nej, nu kallar köket! Tiden bara rinner iväg när jag sitter här. Speciellt som jag chattade med en arbetskamrat på msn.

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: annapanna

vi sitter och hänger på varandra mest varje kväll. men jag är lika glad för det! (fast jag tränar ju lite å så, så jag är ju inte bara hemma... kanske blir skillnad då?)
kram!!!

2008-01-15 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0